Роботи по ходовій системі

Ходова — це важлива частина авто, яку потрібно періодично оглядати для виявлення поломок і несправностей через те, що вона з часом зношується. Від роботи ходової залежать стійкість повороткість і управління автомобілем. Тому ходова повинна бути справною.

Для вашої безпеки слід робити огляд ходової авто через кожні 10 000 км пробігу. Це дозволить вам почувати себе безпечно і комфортно за кермом.

Основні елементи ходової, які через знос потребують періодичної заміни:

  • шарова опора – відповідають за стійкість автомобіля на нерівній поверхні (їзда по ямах, бездоріжжю).
  • рульові наконечники – забезпечують керованість автомобіля. Від їх стану напряму залежить безпечна експлуатація автомобіля.
  • амортизатори – їх головне завдання утримувати постійний контакт колеса із дорожнім покриттям для уникнення втрати контролю над автомобілем.
  • сайлентблоки – служать для з’єднання деталей підвіски та за рахунок пружної вставки гасить коливання, що передаються від одного вузла підвіски до іншого.
  • ШРУС  — абревіатура з російської, яка перекладаэться як «шарнір рівних кутових швидкостей». Іноді називають «граната». Саме ці деталі на абсолютній більшості передньопривідних і на деяких повнопривідних автомобілях з незалежною підвіскою займаються передачею крутного моменту від двигуна на ведучі колеса. ШРУСи дозволяють не просто приводити колеса автомобіля в рух, а й одночасно керувати ними при вельми компактних розмірах.

 

Як працюють на Бош Сервіс Автодром із ходовою:

  • діагностика;
  • визначення проблем із ходовою;
  • підбір необхідних запчастин;
  • ремонт кваліфікованими спеціалістами;
  • вихідний контроль якості виконаних робіт.


Зокрема, перелік робіт по ходовій, що виконують на Бош Сервіс Автодром:

  • заміна шарової опори;
  • заміна рульового наконечника;
  • заміна  рульової тяги;
  • заміна сайлентблоків;
  • заміна амортизатора;
  • заміна амортизаційної стійки;
  • заміна підвіски;
  • заміна зовнішнього пильовика ШРУСа; 
  • заміна внутрішнього пильовика ШРУСа;
  • заміна ШРУСа зовнішнього;
  • заміна ШРУСа внутрішнього;
  • заміна піввісі;
  • заміна підшипника ступиці;
  • заміна підшипника півосі;
  • заміна сайлентблока задньої балки;
  • заміна пружини;
  • заміна сайлентблока підрамника;
  • заміна втулки стабілізатора;
  • заміна стійки стабілізатора.

 

Спеціалісти Бош Сервіс Автодром мають багаторічний досвід у діагностиці та ремонті елементів ходової системи, а новітнє обладнання дозволить виконати ремонт якісно та у встановлені терміни.

Записатись